~iNsAniTy~

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Glam&Pinkiee - 19 november 2013 20:13

Tyvärr så kan inte Glam blogga just nu. För hon har dött pga av en skrattattack som är en väldig svår död. Var vänliga vänta tills Glam har återuppstått så att ni får ett inlägg.  Var vänliga ha tålamod och vänta på det efterlängtade inlägget.




Jag dööööörrrrrr..... jag kan inte vara seriös nu sorrysorry. 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards