~iNsAniTy~

Alla inlägg under februari 2013

Av Glam&Pinkiee - 24 februari 2013 10:05

Hahhahahahahahah, fick det här kortet av mormor i förrgår, så rolig mormor jag har x3♥ haha XD Jappjapp, jag har inte bloggat på väldigt lång tid, men jag har tänkt blogga flera gånger men varit så sjukt trött......    på de här dagarma så har jag som vanligt inte gjort så mkt XD Förutom typ igår ^^ 


Jag var på kalas hos min bässstiss ;D Det var väldigt kul, för att vi var typ 15+ i gäster xDD högljudt, men trevligt XD Men det som var lite läskigt var att det var massor av hennes släktingar som vile ta massor av kort på oss. Så då fick man stå och krama en tjej( vuxen.. men hatar ordet "kvinna" av någon konstig anledning...)som man inte kände. Man blev lite rädd faktiskt ^_^  x)  


Imorgon ä det min födelsedag, men jag vill inte at tdet ska bli Måndag... då e ju lovet slut    menmen.


glitter-graphics.com

(på den här bilden kom det en länk med...O.O) 

Men vi ses xD ska äta frukost   

//Glam

  (hehe, ville visa hur jag såg ut så e var därfö jag inte tog den andra skylten   )

Av Glam&Pinkiee - 22 februari 2013 18:08

NU ÄR DET LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
V!!!!! :D

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!! HAPPYYYYY

vet ni vad jag ska göra på lovet!??!?! TA UT MIN TANDSTÄLLNING!!! alltså gud vad jag längtat.... ska göra det på tisdag, 4 DAGAR KVAR!!!!! :D


Är inna i någon form av lyckorus rust nu... går runt och är allmänt glad hela tiden c:



aja..... det vär väl allt... ska äta mat och sen ska jag titta på 'Modig' med le familia. Yeahhh!!

Hejdå^^

 


Av Glam&Pinkiee - 19 februari 2013 15:52

Idag så har jag verkligen varit jobbig på ms p..... typ:

"OMG HV ÄR AVSTÄNG IMORGON MED HUR ORKAR JAG??♥♥"

och typ...:

" EMMIZ_LOVE HAR BYTT NAMN TILL EMMIX_LOVE   " Det är ngt fel med mig idag ;___;

Ja, det här om hv.... någon idiot anmälde hnm... men det var säkert ngt jwligt larvigt som hon anmälde för att retas elr något. lågt. Tror ALLDRIG att hv gjort ngt dumt     


Jag bloggar typ bara för att slippa lagget på msp, det lagagr jättemkt idag. Kristine^^ (smileyn ska vara med..) skrev att det ksk skulle komma mer uppdateringar på Torsdag    Hoppas de e bra iallafall.



Ni mst se vad kisse skrev till mig, känenr mig älskad ♥♥

   

hahaahahahahahm awww... kisse♥ HUR GULLIG???x3 

Och nu toppar vi det här häääärliga inlägget med en söt bild xp

//Glam 





Av Glam&Pinkiee - 18 februari 2013 19:12

Här komemr länken till bildena ^^

http://glitter-graphics.com/

Man får lägga ut det på sin blogg utan att ens länka ;0 väldigt bra iallafall ^^

Nu ska jag göra er hur ni lägger ut det på era bloggar, det är samma sak som att lägga in youtube klipp. Att man kopierar koden och skriver in den i rutan där man brukar skriva in video klippen :3

Blir lite enklare att förklara med bilder ^^

Steg 1: Tryck på en bild:

    

Steg 2: Du kmr till en sida som du ska dra ner tilsl du ser det här:

 

Kopiera den övre koden. ^^

Steg 3...: Om du har bloggplatsen ska du vara där du gör inläggen och trycka hääär ....:

 

Steg 4: Du ska klistra in koden i rutan och sen trycka på infoga, men jag brukr alltid förhandsgranska så man vet at tdet blir rätt ^^

 

Sen... så har du den där i inläggen XD menmen, det är lättare än vad det låter ^^

Eller... så tar ni bara skärmutklipp och klipper ut bilden, och lägger ut det på bloggen XD Men jag vill göra det på sättet man ska göra det på :3

Bye! :3

//Glam♥



Av Glam&Pinkiee - 18 februari 2013 12:42

Heeheheheh, älskar lov x3 Jag och min syrra ska typ kolla på High school musikal (stav?)XD♥ Lite sådär på skoj XD och sen så har jag typ gift mig med min nutella hundra ggr de senaste dagaran ^_^ Min kärlek XD LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE♥♥ Min pappa blir äcklad av det:" Bara en massa Kladd" XDDDD 


Vad ska ni göra idag då?♥

 

Av Glam&Pinkiee - 17 februari 2013 17:13

Min syrra har hittat värsta bra

sidan! ^^ Massa roliga figurer och sånt som man får lägga ut på sina bloggar :3 

SÅ GULLIG OMG ♥♥♥♥♥♥♥

Får jag spamma lite?  


 

Orkar inte spamma mer XD me jag ksk ger länken till er läsare ^^

 

   

Av Glam&Pinkiee - 17 februari 2013 15:42

hejhej alla små enhörningar :3 jag har hajpat blogen, KUUUUL VA!?!?!??!?!?

hehe, nejmen jag har skittråkigt just nu..... måste städa rummat och göra klart min läxa, men jag orkar inte D; bajs '_______________________'


men aja, hejdå, nu ska jag kolla lite bloggar och SEEEEEN ska jag städa mitt rum, japp..... ni har tillåtelse att döda mig om jag inte gör det. 

 


Av Glam&Pinkiee - 17 februari 2013 10:39

Hej hej :3 Igår så var det värsta bra dagen ^^ Just för två andledningar.....



1. Jag upptäckte min kärlek. Nutella. Hur har jag överlevt innan????♥♥♥♥ Jag har tidigare trott att jag inte tålt nötter, men igår var jag modig och tog det även fast jag inte tagit några prover elr nåt ;DD Men jag e typ inte allergisk mot nåt, bara laktos om det räknas ...    ( 1 KILO NUTELLAAAA!8DDD)


2. Igår så hade msp gjort så att man inte kan köpa vip med mobil längre, och jag blev både arg och ledsen... MEN det hela slutade såsåsåsåsåsåsåsåsåsåsåssåså BRAAAA! För min mamma fixade en lösning så att jag kanb köpa tillochmed mer än en månad! O.O och då så blir det antagligen tre månader, ett år e lite för dyrt..... HAPPNESSS.


SÅ JÄVLAAAA GLAAAAD! 8DD (oj, lite för mkt nutella ksk.... )

Om ni vill veta alla detaljer, så kan ni läsa den här artbooken >.< XD jag e så nolife.

 

hehe ♥:3  Skriv i kommentarerna hur mkt jag ska köpa!♥ Men det blri nog tre månader XD aja.  


Imorse ringde min morfar, jag blev jätteglad. Han är i Thailand med sin nya fru jsut nu.. och det är snart min födelsedag ;___; Men dom har gjort det förut, och dom har firat min födelsedag tre ggr i rad nu så det gör ignet. Dom säger juliksom förlåt ♥8D 


Igår så var min farmor och hennes nya man här.Nice.( Min mormor har en ny man, och min morfar har en ny fru... för dom skilde sig. Och farmor har en ny man för att farfar dog..>.>)

Känns lite som om ni fått veta väldigt mkt om mig i det här inlägget 8DD 

Men vi ses ^^( långt inlägg,yey.)

//Glam♥

 


Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards