~iNsAniTy~

Alla inlägg under oktober 2012

Av Glam&Pinkiee - 31 oktober 2012 19:30

japp. Här är min snygga mun. Jag överdriver nt, det är så snett. Det blåa e gummiband som tandläkaren just satte in idag...

 

Okej,,..... ehegeehhe 8D bara så ni vet, mina tänder är ju extremt fula ://// 8D

jaja.... nu tänker jag beskriva hur ont minmun känns just nu:

AJAJAAJAJAAJJWOJWOJEOENFEWSMFSE,AWMSAD Ddd:DdDDDDDDDD: UGUHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖHUHUHUHUHU ;____; VAAAARFÖÖÖÖR?!?!??! D: KVNREKIGWEFWMFWEÖLEÖM CFE:CCCCCCCCCVDKVFM ÖHÖHHÖHÖ ;__;

blä.... hatar när min mun gör ont....

Byeebyeee....

//pinkiee

Av Glam&Pinkiee - 31 oktober 2012 18:51

Hajjsan!^^ Vetni vad jag satt och täkte på nyss? Att jag imorgon spelat msp i ett år! Jag tänkte ha fest....   lite då och då på den dagen... så ni är välkomna till mitt rum!^_^

Sen så kan ni väl ge mig extra autos då?♥♥ hehe... nu ska jag visa en bild som jag hittade på google:

(skit ckså... den som hade bilder på mig har antagligen tagit bort dom >.<)


Den andra anledningen att det är en bra mspdag imorgon är att det är nytt tema, och att tidningen kmr dåå!^^


EN mkt mindre bra sak var att jag blev anmäld idag...    Bara för att jag skrev jaa coop på msp's forum om vilka affärer tidningen kmr va i!   Det var åtminstonde de som för svann

//(kolla bild...).   

 






Av Glam&Pinkiee - 31 oktober 2012 12:01

Jo... jag skulle ju klä ut mig till Mimmi pigg? det gick faktiskt ganska bra, när jag frågade vad jag liknade så hade fyra st rätt   <----- gööllig! nu ska jag visa hur det blev....

 

Prickarna stämmer  inte riktigt men annars.... ganska bra! ^^

Igår så var ju jag inne på engelska MSP, och läte om MSPtidningen. Då kollade jag också det nya "välkomsättet" på msp! Här kmr det fr er som inte sett....

 

guud vad ful jag e .^_^

Min hund ligger och snarkar skithögt... gölligt! Han snarkar högre än pappa >.>

byee!

//Glam

Av Glam&Pinkiee - 30 oktober 2012 16:51

DENNA VIDEON E SÅ ÅÅÅZZZZZZUUUUUUUUUUMMHMH 8D <3<3<3< 8D CCCc: AHAHAHHA

AHAHAHHAHOHOHO .RÖEG,MERNF

öh... nejmen kolla på hela, den är bra 8D

//Pinkiee c:

Av Glam&Pinkiee - 30 oktober 2012 16:07

jag känner att jag gör så himla tråkiga inlägg o.o jag ska bli bättre på det cx

men jaja, bloggar lite senare, när jag har hittat roliga bilder   

SEEEEES dåe ;DDDDD

//Pinkiee

Av Glam&Pinkiee - 30 oktober 2012 16:05

     Hajj! Jag vet att jag skrivit en massa inlägg den här dagen, men jag är sugen idag!^^ Jag har levlat!   SEn så skrev ju MSP ett forum igår om att det kmr en msptidning  i affärerna i övermorgon! Jag har varit inne på engelska msp och läst....'


 

Lääängtaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska nog ´premiera(staaav??) på den  (noolife)¨¨



//glammis







Av Glam&Pinkiee - 30 oktober 2012 13:54

  Hahahahah XD när jag skulle logga in... såå himla kul!Var bara tvungen..XD den ser ut som en kyckling  men iaf, jag kanske skulle gå runt sådär? fick lite insprtion.... just för det här:


Många killa´r(två st) har gjort slut med sina flickväner för att bli ihop med mig.

1. Det är inte ett dugg snällt!

2. Jag blir inte ihop med er då om jag inte tkr om er(haha) elr helt enkelt tkr ni e elaka   

Jag känner mig väldigt elak då... O.e så ja... jag bore klä mig så på msp! Nu blev det mkt babbel om killar som e lite konstiga.... men iaf byee byee

//Glamkatten

Av Glam&Pinkiee - 30 oktober 2012 11:52

  Jaa, igår så levlade ju pink till lvl 12, och idag kmr jag antagligen levla till lvl 14!8DD yeey!

Vad ska jag göra sen dåå...? börja läsa min Harry potter bok?8DD nee... vi har haft en elektriker här, så att jag har inte kunnat ladda min data.. -.- jag har en ny film, och  den här personen har jag intervjuat i filmen:

 

EMMIZ_LOOVE!♥♥♥♥ koll hennes blogg som hon delar med sn bästis: www.emmizellenmsp.bloggplatsen.se     Nu ska jag försöka levla!   


//Glaaam(såklart;) ) 




Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards