~iNsAniTy~

Alla inlägg under november 2012

Av Glam&Pinkiee - 30 november 2012 15:22

Haaajj! går så satt min syster och hennes komjpis och lyssnade på en låt ganska länge, och idag visade min syrra den!  

Lyssna på den  i de fem timmar den håller på, och du får en present!XD lol.

Men jag orkar inte blogga mer nu...  jag kmr ju ändå blogga om en annan grej sen!

//Glam

Av Glam&Pinkiee - 29 november 2012 17:33

Hajj! Med att jag som sagt inte bloggat på så länge sk jag blogga varje timme blogga lite oftare 8DD så därför ska ni få se min och pinks chatt!    

         

XD' allting är i ordning.

//Glam


Av Glam&Pinkiee - 29 november 2012 15:42

 Joo, nu är det Glam här. Äntligen va?8DD nee, men jag ska visa vrf jag inte har bloggat:


  

Deppighet 8DD


Trötthet 8DD efter sprutan typ...

 

snart lvl 15... hjälp? 8DD ;O


åååh! när jag skulle logga in såg jag världens gulligast åhh!♥.♥ om han var på msp skulle jag blivit ihop med hojom 8DD kolla, var bara tvungen att ta kort! ♥.♥    ♥♥♥

     

skulle ha tagit mer kort ♥♥♥ såååå cutness ♥.☻ (är jag konstig????)  Men iaf, jag önskar att mer killar skulle se ut så. Ha dom där snygga glasögone  i den snygga färgen? D: *smälter* men iaf, ska bättra mig, det är kul att visa min konstighet för er XD ♥

Bye!!!!  

//Glamglam, de katt. Glämkätt XD



Av Glam&Pinkiee - 29 november 2012 14:32

höhö. Nu är det bestämt. Jag får räls om en vecka. ( sex dar faktist). Om ni inte vet vad det är så är det tandställning som sitter utanpå tänderna. (DEN VANLIGA, ALLTSÅ). Och.... en riktigt tråkig nyhet: min tandställning som sitter i gommen måste sitta kvar tills nyår ungefär. Såhär gick det till. (hos tandläkaren)

jag: När kommer jag få rälsen då?

Tandläkaren: Ja, när vill du? Om en vecka, om två veckor eller efter jul?

Jag: öh... om en vecka. (ja, jag vill he det på riktigt, jag ser seriöst frem emot det. jag är trött på mina snea tänder nu)

tandläkaren: Okej, vad bra^^

Jag: Hur länge kommer jag ha den i gommen då?

Tandläkaren: Ja... ungefär tills nyår. Den måste sitta och stabilisera... *skitsnack om saker som har med tänder att göra*

Jag: *gömmer mig i min tröja och dör.*


lixom.. nyår?!? det är ju jättelångt kvar ;.....; kommer ha talfel ända tills nyår :'cccccc (ja, jag har talfel just nu. Tandställningen sitter i gommen och är jättemycket ivägen för tungan)

jag kommer dö innan dess.

och så kommer jag ha rälseb OCKSÅ! Alltså två tandställningar på samma gång :c


men den goda nyheten e iaf att jag ska sluta spänna min gom-tandställning på måndag c: sen får jag ju raka tänder också.... c: YAY


men fy vad långt....

hejdå^^

//Pinkiee c:

SRYSRYSRYSRYSRY för sämst uppdatering. Jag vet nt var Glam e 8D och.. ja... jag har läxor, tandläkarbesök och dans ivägen c:

vi hörs iaf 8D



lol

Av Glam&Pinkiee - 27 november 2012 21:52

Haha klart att jag skulle skruva fel i förra inlägget. Nej, jag går inte upp kvart över 6 och tar en buss halv sju. Jag menar kvart över fem c: så, nu vet ni det^^
Slänger in detta inlägget från mobilen cx god bless android cccc: eller nåt.
Vi ses imorn jaoooioooooooi (jaobomb)
//Pinkiee

Av Glam&Pinkiee - 27 november 2012 16:10

nu blogar jag fast jag inte orkar..... 8D

kom hem från skolan för snart en timme sen^^

Det är deppigt när dethar hunnit bli mörkt när man går hem från skolan ;......;

men iallafall, imorn ska jag till tandläkaren. IGEN! Det suger verkligen :/ Speciellt med tanke på att jag måste vakna klockan kvart över 6 ungefär :////// sen ska jag ta bussen som går klockan halv sju. Tror jag. GAAAAAAH D:

men jaja, jag får iallfalll reda på hur länge jag ska ha min tandställning :3 troligen tar de ut den nästa vecka^^ YAAAAAAAAAY 8D LÄNGTAR REDAN C:

vill kunna prata som en normal människa igen^^ alltså den sitter i gommen, så jag pratar inte så bra just nu D:

jaja, här är en bild på min nya outfit i msp^^

 


Håret, slipsen och tröjan är ny ^o^

det var tack vare att min första gubbe gick upp i lvl 3 och kunde köpa saker till majj 8D den gubben heter GiGi_coolast och är faktist min första gubbe cx

sen gjorde jag en ny, för gigi_coolast blev så failad cx

det var ju på den tiden då det kostade 800 att byta mun och ögon i msp, och jag hade såklart valt de stora ögonen cxxx nejmen javetnt... jag startade iaf pink_cool_girl typ två veckor senare :3

det var sommaren 2010 o.o

O HERREJÄVLAR!

titta: bildbevis^^

 

om ni nt tror mig, titta själva :3 (på min prfil i msp alltså)

 

jag har vart medlem så länge, så jag är på diamantnivå på msp-veteran i awards 8D YAY

nejmen nu har jag babblat på om det mesta^^

SEE YA TOMORROW! (OR MAYBE TONIGHT OR AFTER I'VE ENJOYED SOM PANCAKES)

//Pinkiee :3




 


Av Glam&Pinkiee - 26 november 2012 18:42

JAPP, rubriken säger allt :3

DU MÅSTE KOMMENTERA!!!!!!!!! C:<

för.. alltså... jag o Glam blir väldigt glada då :3

om vi får massa kommentarer alltså^^

så... att.... öh...... KOMMENTERA!!!!!! 8DDDDDD

gör det^^ även om inlägget är ointressant :D för det känns tråkigt att blogga utan kommentarer :3

skicka gärna frågor oxå, för det är jättekul att svara på det :333333

HEHEWHEHHEHEHEHEUDBWQ3FBQAW GÖR DET NU BARA SMÅ BARN :3

//Pinkiee^^

(SOM BLIR 13 OM 18 DAGAR JAOOOO)

 

japp, bilden säger allt (igen :3333)

LOL HEJDÅ

ALLTSÅ JAG ÄR SÅHÄR IRL OXÅ.

JAG: HEJJDÅÅÅÅÅ^^

KÖMPIS ELLER ANNAN PERSON: HEJJDÅ^^

JAG: MEN VÄNTA, BLABALNBA VIKTIG SAK

PERSON: OKEJJ

JAG: MEN HEJDÅ NURÅ ;DDDDD

PERSON: JA OKEJ, HEJDÅ :D

JAG: MEN ALLTSÅ, EN GREJ BARA!!!!

PERSON: MEN ALLTSÅ, SKA DU GÅ ELLER?

JAG: JAA.... MEN EN GREJ BARA, DET VAR EN VIKTIG SAK.

japp, precis så.

men nu säger jag en sista gång:

HEJJDÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! 8D

//Pinkiee x2


Av Glam&Pinkiee - 26 november 2012 14:57

Hej! För de frsta vill jag ursäkts för att jag inte bloggat på så sjukt länge! Förlåt ;___; För det andra: idag när vfi hade en extra lång rast så kommer sjuksköterskan:

"Ni ska ta spruta nu"
Vi blev så sjukt arga!!!!!!!!! och rädda. Men det var bara att förlja med... jag blev så rädd så att jag var tvungen att ringa pappa, och ta den med honom. ;___;

'

Och det bra med det är:

▬ Jag ksk kommer få vip nu ;DD

▬ Det är långt till nästa!

 ▬ jag har ätit glass med sirap och pepparkakor :DD


Ska försöka övertala mamma om vip     Men jag kmr tbx  om jag köpt det ;DD men OM jag blir de.. ska jag gen en hälsning till syrran!  

Men jag kmr nog tbx änbdå... men nu ska jag logga in på msp! troleluuu!
//Glam


Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards