~iNsAniTy~

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Glam&Pinkiee - 14 november 2013 18:53

Hej människor! ^^ Kommer ni ihåg mig? Jag heter Pinkiee, jag är galen. Höhöhöh ni vet ehehehe.

Jag och Glam tänker börja blogga igen nu. Mest jag som vill det, för jag måste skriva av mig c: men anywayyys, kan väl berätta lite om mig själv owo

Mitt namn är hemligt, men jag är 13, nart 14, år och well... Jag är helt enkelt en sönderstressad tonåring. Jag lever större delen av mitt liv på internet, har mina närmsta vänner där och ja. Jag har inget liv.... ;_;

Jag är inte beroende av rosa längre, nu är det regnbågar som gäller~  


Såå.... det händer en rolig sak på lördag c: som jag skriver om då ^^


Om du får för dig att kolla igenom alla gamla inlägg, gör inte det. Just don't. Okej? Jag var 12 och dum i huvudet ;_; okok?


Nu ska jag plugga spanska och skypa...typ owo


Hejdå~

 





Av Glam&Pinkiee - 14 november 2013 18:27

Hejhej människor. Jag är tillbaka från min grotta. Nejmen. 8D 


Jag och "Pink" ska kanske starta upp den här bloggen igen, för vi känner att vi vill ha något ställe att skriva av oss på ibland. Hoppas att det går bättre med att hålla den uppe den här gången.   XD


Annars så har jag inte så mycket att säga, eller...jo. Jag mår bra, det där inlägget som jag skrev för länge sen stämmer inte längre, jag är väldigt lycklig nu. x33 (Det är ju Fredag imorgon!)   Så jag är alltså inte "arg" på msp längre, och jag loggar in ibland. 

Med att jag inte har en bra bild att visa så får det bli ett tråkigt inlägg utan bild. c: 


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards