~iNsAniTy~

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Glam&Pinkiee - 15 november 2013 17:04

Hej~ Idag är det fredag c: (youdontsay) Jag har tråkigt... eller egentligen inte, men jag känner mig så sjukt trött och liksom sjuk så vi säger att jag har tråkigt...


Ska locka mitt hår nu 8D det kommer bli.. well. skitfult. För mitt hår är kort ^-^


Ska förresten fixa designen sen c: för jag gillar inte riktigt headern vi har nu... fast jag vet inte om jag orkar... för jag= lat. 


Hoppas att ni har en fin fredag, för min suger c:


Hejdå ._.

//Pinkiee


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards