~iNsAniTy~

Alla inlägg under mars 2013

Av Glam&Pinkiee - 27 mars 2013 18:37

Min humor... (jag är lila...) 8DDD

 

 

8DDDD




 


Och mitt i allt så lägger jag in den här bilden, tycker faktiskt att den är lite fin även fast det är lite random saker i bakgrunden 8DD (okej, nu lög jag. jag tycker faktiskt att det är mycket fint....♥♥ älskar min olle ♥.♥)  Föresten, vi ska gifta oss nästa gång Olle loggar in, så om du vill vara där så gäller det att vara inne ganska ofta ^^ längtar :'3♥

Det var nog allt :3  (psst! det var inte olle som skrev med mig längst upp, det var en annan >.<)

 


Av Glam&Pinkiee - 27 mars 2013 18:35

Hejhej! Pinkiee här. Tehhheh
Jag tänkte bara säga att jag typ slutat blogga... Tycker inte att det är kul längre helt enkelt... Jag slutar också på msp snart 8D GOODBYE EVERYONE!~
nejmen jag slutar inte helt, men ni fattar.
Baiiii c:
//Pinkiee

Av Glam&Pinkiee - 23 mars 2013 11:41

Jag är ensam hemma idag.... det är läskigt ;___; men samtidigt kul.... men jaja. 


Jag har kommit på en smart fameide', skriv på din vgd:" vem vil lse 10 av varanndras kf?:3" då kmr alla med kf (som är många..) rtänka:" FAME FAMEFAMEFAMEOMGOMGOGM♥♥♥ " och hjjälper dig även fast dom inte hjälpt dig annars. Fast det här tror jag alla visste redan 8DD 

TRÅKTRÅKTRÅK.

;__;


JAG KAN JU ALLTID LEKA KASTA BOLELN MED MIN HUND... kul. *sarkastisk* 

När jag köpte vip (30 feb...)

   

NU O.O:

 

OMG VAD MKT FAME.... 8DDD jag e snart lvl 17 nu     

 

Av Glam&Pinkiee - 22 mars 2013 18:04

Ni skulle bara veta hur många gånge rjag försökt och försökt och försökt att blogga och göra ett bra inlägg. Men varje gång så slutade det med att jag raderade inlägget, så ja ;__; 


På dagarna jag inte bloggat så har jag skaffat kik, gjort massor av läxor och annat skit 8DDD menmen. Idag var det en sjukt jobbig dag 8DD jag läste typ hela dagen i skolan    (det var liksom det roligaste att göra...) Jag har också träningsvärk gott folk. 



Låtar som jag typ spammat...:


Gyllene tider's nya =33 (mamma gillade dom när hon var typ 20, så hon visste att dom hade fått en ny låt.)

Jag har latat mig mkt så ja... :'DD


 




Av Glam&Pinkiee - 15 mars 2013 15:56

Hello! >o< På senaste tiden har det egentligen inte hänt så mkt....  jo, det har hänt ganska mkt >.> men mest sånna
här Yolo-saker. (yolo=du lever bara en gång, altså en sak man MÅSTE göra innan man dör :'D) Liten lista på saker som jag gjort på typ tre dagar..


Stått halvnaken i ett omklädnings rum, och killar kollar in.... check.

Ignorerat en biblotikarie p.g.a blyghet. Check.

Fått skäll av en matant. Check. 


hmm.. var ska jag börja??XD 


1. Jo... det är sant, men vi kollade iförsig in hos dom först... och det var en tjej som klädde om hos killarna (hon var i ett tredje omklädningsrum..) O.O Så jag stod där med två utav mina kompisar när två kilalr kollade in, och som var typ nästan heltpåklädda... men inte jag! (hade typ bara handuk på mig..XD)

Jag föredrar att ni inte gör som jag.. 


glitter-graphics.com

2. Ja, jag var tvungen att gå till biblotiket själv ;0 hon hälsade på mig, och jag hälsade inte tbx >o< så, nu har jag dåligt samvete. Rejält. 

;__;


3. Jag och min kompis skojade lite med varann vid lunchen, så att hon tog salt i mitt vatten >o< sen så tog jag ett nytt glas... och hon tog spagetti i det :0 sen när jag skulle lämna vattnet, (jag ville INTE dricka det..) så hällde jag det i sopptunnan!!8DD då sa en matant:

" Häll mjölken där istället * pekar i casken elr vad de nu heter..* hör du mig?!???!?!?"


Sådet var saker som man BÖR göra innan man dör... 

en liten look av mig då :33 

 

 


Av Glam&Pinkiee - 10 mars 2013 11:16

 

Haha, upptäckte nyss.

Lol. Qenni har svårt att bestämma sig c:

hihihihihiih

 

Hej

Av Glam&Pinkiee - 10 mars 2013 11:01

jag är deprimerad. Robin stjernberg (eller vad han nu heter, pallar inte lära mig hans namn...) vann melodifestivalen. LIKSOM NEJ! Det funkar inte. Han sög ju.... Jag fattar inte vad folk ser i honom. Nu ska jag berätta exakt varför jag tycker att han suger:


1. Hans låt går typ såhär: ITS ALL BECAUSE OF YOOOOOOOOOUUUUUUuuuUUUuuuUUUUuuuuUuuuuuuuuuuUUUUUU
UUUuuuuu!!!!!! Genom hela låten dessutom. (blä)

2. Han ser ut som jag vet inte vad. Han ser upplåst ut... Plus att han har ett lite läskigt smile.... Han är liksom inte fin.

3. Hans dansare hade så jäkla fula kläder så jag vet inte vad jag ska göra. De dansade bra, dock.


Om det är någon läsare nu som älskar honom och inte håller med mig. Okej. Men JAG tycker att han suger och att Yohio eller Anton kunde ha vunnit. (Anton <'33) Fast ja... Jag ska väl inte säga nåt, är själv för snål för att ens rösta. MEN LIKSOM... om europa hade gillat yohio hade han vunnit. ksnklandlajdlafmc..... blir sur. men aja.


Hejdå... ska gå och tröstäta lite mackor nu... (HAHA, NÄÄ, jag ska äta frukost. Jag svälter)

 

Av Glam&Pinkiee - 8 mars 2013 20:45

HAHAHAHA, han trodde inte på mig alla mian läsare.... men n ikan j uignorera det här inlägget >.> 

           

(psst! Jag gilalr inte dom bara för att dom e hög lvl, jag gilalr don som vänner. okej? :3)

 

Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards