~iNsAniTy~

Alla inlägg under april 2013

Av Glam&Pinkiee - 29 april 2013 18:05

Hejhej 8DD Jag är riktigt duktig just nu, jag bloggar ju ^3^ okej, nu ljög jag. Jag har så enormt tråkgit+ att jag är hungrig... vilket betyder: IPUHFUIDRHEDYUIKJFHR4UEIJKHFUR = hyper, tid att äta mkt kakor.. hungrig party hard <33333333 Nuuuu skulle msp bli arg 8DD nee, men det här blir ju världens uslaste inlägg ;___; Men jaja. Jag bloggar ju iallafall ^^

Jag vill göra en nyyyy loooooook! DDDDDD;

yääääää.


Kan föresten berätta om vad som hände på mi nrörelse 8DD Vi körde basket, helt utan regler eller någonting 8'DDD Min syrra är såååå smart x333 Hon går in på basketplanen och går över den (på kanten iförsig men ändå på planen) med sin kompis, oc h min syrra får basketbollen på sig      Ni skulle ha sett henens min, hon såg ut som jagvetintevad.  Roligt var det iallafall.    


Jag har inga nyheter eller någonting att berätta, ville bara göra någonting ;___; hade so msagt tråkgit och ville inte äta mer onyttoigheter 8DD 

Men ialllafalll, avslutar inlägget md en liten bild. vi ses ♥♥♥

// Glam 





Av Glam&Pinkiee - 28 april 2013 16:04

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNDDDD
DDDDDDDDD I'M BACK!!!!!!!!!!!!!!!!






jk.




Om ni är intresserade så skypar jag med Qenni och lyssnar på puddi puddi i 10 timmar. kul va!??!?! :D (nej, inte särskillt..... eller jo, Qenni är ju kul och så.. men aa 8D) och nu försvann länken, så jag kan nt lägga upp videon '---' men ni hittar nog om ni skulle vilja lyssna. (Gör inte det, hjärnan smälter långsamt)


Jag har dessutom köpt fyra nagellack, en stor godispåse och en läsk med bart simpson på. OCH NEJ JAG HAR INGA BILDER D: Men det var ett blått glitterlack, ett silversomreflekterarregnbågarglitterlack, ett baslack och ett vitt lack med en smal borste. Tror nt att någon förstod nåt nu, men nu skiter vi i det x3 (jag är såhär jättesnäll vettu)

Jag tar lite bilder på google istället 8DDD


Alltså jag är verkligen dålig på att blogga, förlåt för det.... D: Men jag har nt orkat. Plus att detta är en mspblogg, och jag harju TYP slutat spela msp. så ja. Ni fattar att det är lite svårt att hitta nåt att blogga om då D8


Jaja, nu ska jag skypa vidare och äta godis.

See Ya!

//Pinkiee





Av Glam&Pinkiee - 28 april 2013 11:23

Hellow :33   Jag kommer komma med lita bra & dåliga nyheter... ;// Vi börjar med de dåliga.. 



                                                   Bloggningen 

 

Som kanske många har märkt så bloggar jag och pink inte lika mkt som förr. Set finns ganska många anledningar.. Pink har ju typ slutat, eller är inne gasnka lite.. och jag är ju egentligen för ung för att ha en blogg 8DD Så det är lite därför... Det kmr också betyda at vi kmr ha den här heqdern ganska länge... Pink och jag kanske kmr lägga ner bloggen innn sommaren ;// Det är inte så många som läser heller... 


Men iaf, nu till de ba nyheterna ^^ Kanske int för er.. men för mig 8DD


Jag har levlat 8DD 

Tyvärr så glömde jag att ta en bild på min belöning 8DD


Sen så....

    

..har det blivit mer titatre på mina filmer xDD 

Men jaja...  (har typ inget at tskriva om så då blir det en massa  bilder..)

 

Min stil kmr föresten se mer ut såhär, jag kan inte göra snygga looks som är som min gamla stil längre, och kläderna jag har med den stilen går typ inte att matcha till någonting ;// Men jag kan ju köpa lite saker till nu efter, men det känns lite onödigt att ha en stil om man gilalr en annan stil mer ..;// Så nu har jag den här stilen ^^ 


Kmr försöka blogga mer :33 men vi ses en annan gång...

 

//Glam..♥ (blev för mkt bilder, drf det inte är namn skylten 8DD) 

 

 

Av Glam&Pinkiee - 18 april 2013 19:44

Hej :33 

Idag så blev jag väldigt förvirrad/förvånad/stressad, för att min mamma fyller år imorgon O.O Trodde inte att dagarna skulle gå så fort D'; Men iaf, med att mamma fyller år så fick vi tårta idag ^^ Chokladtårta ♥   


Men annars har det typ varit som vanligt .D;  TRÅÅÅK. Men jag har blivit kääär i ett hår på msp ^^ 


   


Yeeeee :333


Orkar inte blogga D';

Ha en forsatt trevlig kväll ^^ (Kåter som en som e typ 20.Minst 8D)

 

Av Glam&Pinkiee - 7 april 2013 19:28

Hello!♥♥♥ Idag så hände ngt mkt kosntigt... min pappa gick med min Rihanna-skiva och satte den i sin gamla radio ....O.o han lyssnae på Rihanna?8D Han sa att han kände sig "ung" som lyssnade på det 8D så himla rolig ^^


Eftersom det är en ny månad så tänkte jag visa månadens moviestar ~
 

♥Zampolina/Schampoo♥♥♥ Låt mig spamma underbara bilder ~♥
   

Vi lärde känna varann på askort tid, (typ en kväll..) sen så var det som om vi hade känt varann i flera år..♥ Helt underbart snäll :'33♥♥♥


Nu mst jag plugga -___- Skola imorgon D';

 

Av Glam&Pinkiee - 6 april 2013 14:01

Hejhej :33    Sry för att jag/vi inte blogagt på så länge... ;// men nu kmr ett ganska lång inlägg för att jag gjorde riktigt mkt igår ^^


Igår så var vi i Linköping och kollade på Yohio :3 Min syrra älskar honom och hon stod i en halvtimma/en timma för att få en signering på en tröja/skiva. Men jag och pappa stod och väntade utanför med at tdet var så varmt ;// Min syrra såg väldigt många av sina "stilidoler" ^^ (Hon gillar japan/korea och har fräglatthår, vill inte säga vilka färger för då ksk ni kan hitta oss.. XD) Hon blev intervjuad av en, vrf hon var där och hur hon upptäckte Yohio. Så min syrra kmr nog komma i tidnignen   


Sen så har jag för en gångs skull köpt mycket kläder, för totalt 750 kr O.O   Favvo plagget är min nya musse tröja XD Är riktigt besatt av Mimmi/Musse pigg, har tre tröjor,två byxor, och  ett läppsyl med dem.+ klätt ut mig till Mimmi på msp ^^  (BESATT!!) 



glitter-graphics.com


Hehe   


Sen så var vi hos mormor's syster och hennes man  ett tag, inte träffat dom på jättelänge... 


Så där var min dag ^^ Inte haft så kul på jättelänge :3 Föresten så sov jag längre än vad jag gjort på nyårsafton.. 12.20 Nu blir det läxor -.- 


Jag har satt ett msp förbud nu, (spelar alldeles för mkt >.<)  tills på Söndag   

Hoppas ni har en lika bra dag som jag kmr ha...♥

Bye! >.< (långt inlägg..) 

       



Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards