~iNsAniTy~

Alla inlägg under juni 2013

Av Glam&Pinkiee - 28 juni 2013 18:08

Heeeeej <333 eller nej: Hej. 


Som ni kanske har förstått har pink och jag slutat blogga här, Pink har ju börjat vara inne mindre och jag funderar också på det.  Det var en som verkligen ljög för mig som jag blev jätteledsen för, och det har hänt massor av andra elaka saker på msp. Jag tycker at tdet räcker nu. Jag kmr vara på gsm istället (Heter Glamglammis där.)   


Det jag berättat nu räker inte ens.  När jag var så där jättejätteledsen så kom någon och frågade om jag ville byta. Jag HATAR att byta, och hon kom i lite fel tillfälle, och när jag blev arg på henne var det MITT FEL ATT JJAG BLIVIT ARG? Iförsig, det är det ju. Men hon kom ju i lite fel tillfälle. 


Så jag kommer alltså halvsluta/ vara inne mindre på msp. Det enda som gör att jag inte typ raderar gubben, (och kmr aldrig göra..) är att jag har en massa kläder där, jag har köpt vip, och en massa minnen. Men dom minnena var för ganska länge sen.  

Jag ville bara skriva de... :3  


Bye :3 
//Glam 

Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards