~iNsAniTy~

Alla inlägg under december 2012

Av Glam&Pinkiee - 31 december 2012 19:10

ett riktigt gott nytt år!^^ Vi har redan hört två raketer >.> klockan var 20 i 5 då   Menmen , jag har lite ny info till er:

1. Pink ksk ska sluta(elr sluta??)

2. Bloggen ksk lägger ner(vet inte riktigt det heller..)

3. jag kmr ksk vara inne mindre på msp....


MEN DET ÄR BARA KSK. så ja.. men vi skriver om vi har slutat blogga o så. Fölr jag tror inte att vi ska ta bort bloggen om jag får bestämma >.< med att, om vi har nya bloggar o så så kan vi skriva namnet på dom. ^^


Jag skriver nog förvirrat nu. sry fr det. Jag ska visa en gammal bild:

  Det mst ha varit förra gången jag var vip.. elr när jag samla´t länge. men den är åtminstone jättegammal.

kmr inte på ngt mer nu.. så säger hejdå nu >.< sista gången vi bloggar de här året tror jag så gott nytt år..

//Glam

   

   

Av Glam&Pinkiee - 31 december 2012 16:23

Jag tog bort hjärtregnet. Det gick inte att komma till frågerutan ;__________;

Det vara allt.

Ska göra en ny design till bloggen nu.^^

Hejdå!!

//pinkiee

Av Glam&Pinkiee - 30 december 2012 20:59

 Ni måste bara kolla på min och Anna's chatt! 8DD kolla här..

        

ehmm jo. jag ska försklara 8DD det hela började med att jag satt obekvämt med min datoe. Jag flyttade mig så att jag låg brevid min katt.. han ville inte jag skulle ligga där.    Så han sparkade mig i armhålan 8DD


Jag sa att jag ville levla innan den 25 februari. Anna undrade vrf, och jag såg inte att hon hade skrivit det förrän jag skickat iväg det jag skrivit ;___; så ja, det blev roligt 8DDD

JAG SKRATTADE IHJÄL MIG IRL . min mamma , pappa, och syster trodde det var ngt fel på

mig o.o xDDD men tack för den här roliga pratstunden Anna. Tack tack.

HJÄLP HENNE TILL LVL 12!! Punkt slut. Hejråå.

//Glam ♥

 

Av Glam&Pinkiee - 30 december 2012 19:07

Héjj hejj ^^ Jag tänkte visa en liten låt xDDD den äger   

grym text, haha.  lyssna på hela låten    man blir helt glad av den, och vill inte sluta lyssna på den. na na na.  Imorgon är det nyår, och jag ska bara vara hemma >.> vi skulle ha åkt till min kusin, men min pappa blev sjuk... så vi firar hemma! ^^ men det blir nog kul det med.   Vad har ni för nyårslöften? jag har nog typ:

1. BLOGGA MER.

2. FÅ MER LÄSARE.

och på msp:

1. komma till lvl 18 xD

2. Få mer vänner, typ.

och sen så har jag inte tänkt så mkt.. jo mindre, mindre data, och mer pluggande. ^^

 Min mamma sitter och spelar tv-spel O.O jag orkade inte mer.. och hon tog liksom över det xD nice. ^^

bye bye

//Glam

    


Av Glam&Pinkiee - 29 december 2012 21:24

Japp , nu är det över! Jag är glad som aldrug förr    det enda jag gjort är att läst en riktig pepp blogg. Som gjorde mig super glad ^^ bå nu ska det fortsätta såhär   


Idag så har jag varit i stan, men jag köpte inget.. vet inte vrf... O.o xD Men på kvällen åt vi kladdkaka ^^ men innan hade jag ätit så mkt godis.. så orkade inte äta så mkt.    


¨elr så e det är en sockerkick...

 xDD

tro på er själva, ås blir ni såhär   

men jag ska inte babbla.. för jag hittar inget instressant att blogga om.

byebye.

//Glam

   hehe , gammal bild de som står i vad gör dun e inte längre sant.

GLAD BILD IAF. ^^

Av Glam&Pinkiee - 29 december 2012 10:18

Jag är ledsen att jag inte bloggat på länge... Men jag håller på att tröttna på msp och ja... Detta är ju en mspblogg :/
Jag har däremot startat en ny blogg, där jag skriver om min vardag. Lite senare ska det oxå bli sminkblogg, där jag ger tips, visar hur man gör regnbågsögon o.s.v
MEN det betyder nt att jag slutar blogga här...
Kommer nog inte bli lika mkt bloggning, men jag ska försöka^^
Kan fräscha upp bloggen med lite ny design o så c:
min nya blogg heter "kiraz.blogg.se"
Jaja... Måste nog äta frukost nu ^0^
Kan föressten visa bilder på vad jag köpte i stockholm igår cx
hejdå! C':
//pinkiee

Av Glam&Pinkiee - 27 december 2012 19:14

pinkpinkpinkpink, vrf bloggru inte ? D: och jag saknar dig så mkt på msp♥♥

Joo, jag har inte bloggat för att jag har känt mig deprimerad. Igen fattar inte vrf. Hsr gjort ALLT  ör att bli glad. men..

 

jag e vip igen♥ nu blev jag lite gladare ;DD men jag skaaaa försöka blogga, om inte mobilen

tar för mkt tid, för jag orkar inte blogga på mobilen xD de e sv årt    

MEN.. SKAAAAA BÄTTRA MIG. + prata med pink.


Av Glam&Pinkiee - 23 december 2012 22:17

Jag har lust att göra ett långt inlägg. Vi sitter och kollar på bingootto's uppesittarkväll.  Mamma håller på med tvätten när hon skricker till lite. Tvättmaskinen/torkmaskien hade stannat, och strömmen hade gått -.- men pappa moxade lite, och bvi hoppades att d skulle bli bättre. Med mkt blinkande, svärande och telefonsamtal är en elctriker här. Det är verkligen ngt fel    Pappa brukar alltid kunna fixa med sånt. Så nu babblar han på med den där electrikern killen med en konstig dialekt. En väldigt bra julafton hmm...


VÄNMTA LITE?!? NÄRJAG SKRIVER DETTA FUNBNKAR TOAETTLYSTE. Glada rop hörs ;DD

Vi fick en ganska bra natten före jul endå. tack för electriken♥ hade glömt sägfa att pannan stannat också? VARMT!!♥♥♥

Nu är det att hårdjobba med att göra skinka o så. men vi är i huvutaget glada över att det funkar ;) lycka♥♥♥♥

Nu är det bara att hoppas att g'ästerna kmr imorgon, så att det inte är snökaos så att dom inte kan komma. Vi har faktiskt ganska mkt tur, vi slappa byta tvätt maskinen som bara var två år gammal. Det var inte de felet.


//Glam♥♥    GOD JUL IGEN ^^ typ två timmark var nu


Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards