~iNsAniTy~

Alla inlägg under maj 2013

Av Glam&Pinkiee - 14 maj 2013 21:24

Skoja bara, kommer inte göra en ny header 8DD lolz. Jag känner mig så tråkig som ALDRIG har bilder i mina inlägg... måste bli bättre på det.. men eftersom jag knappt byter stil i msp och inte lägger ut irl-bilder så blir det lite svårt att hitta bilder.. tycker jag iaf!   


Jag var hemma från skolan och sjuk idag owo JÄTTEKUL! (näe..) kollade på hungerspelen för typ 10000:nde gången... ÅH VAD JAG ÄLSKAR DEN FILMEN   menmen... nu har jag duschat och flätat håret så fult att jag vill dö.. (vill ha lockigt hår imorn, okej?!??!) så nu har jag piggnat till. jag kommer gå till skolan imorn!
ERKÄNN ATT JAG BLIVIT SJUKT MYCKET BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA! :D


See Ya!

 

Av Glam&Pinkiee - 13 maj 2013 16:34

Fick lite inspiritation till att göra en ny header nu c: men jag vet inte... owo Hittade lite gamla headers iaf^^     

 


Det var nog inte alla, men det är svårt att hitta alla bilder,.... '---' har inte direkt sorterat i min mapp eller nåt 8DD   


bye c:

 



Av Glam&Pinkiee - 13 maj 2013 16:24

Skulle ni vilja ha en bild på mig? c: kommentera då!










Jk. 8D höhöhöhöhöhhö


Nejmen om ni skulle vilja ha en irl-bild på mig så får ni kommentera owo jag KANSKE lägger upp en. Bara kanske. heh c: (jag är lite blyg owo)


Jag har inte gjort någonting. Verkligen ingenting...  eller jo... jag har shoppat mycket till olika saker, typ skolavslutning o dansuppvisning. Har också planerat att baka regnbågsmuddins!   awesome, huh? o3o


Jag har badat två gånger c: Det var iskallt owo jag vet ärligt talat inte varför jag badade TVÅ gånger.. men men... 

ska väl rita lite nu eller nåt... kanske fira att jag failade lite halvt på matteprovet..? I vilket fall så hoppas jag att ni har det bra och att ni inte blir uppätna av en stor luddboll.

See Ya!

 

(hittade hejdåskylten, yeeeeh)

Av Glam&Pinkiee - 12 maj 2013 14:44

Hej x3 Jag har en massa dåliga nyheter faktiskt.. men nåpgra bra också,....



1. Ja har typ slutat blogga, ska fråga pink om jag får sluta helt.. är lite tråkigt när ingen läser, och det är inte så kul att riskera att bli avständ/almäld för att man skrivirt bloggadressen i vadgördu-n. ;// Men jag vill ändå ha kvar bloggen, för där står det när jag levlat och sånt, så vet jag hur långt tid en viss lvl tar XD 


2. MSp. Msp var hela tiden bra i typ ett år, alla var snälla och jag bråkade inte så mkt med ngn. Nu är det massor som är arga på mig och gör att ,msp inte längre är så jättekul.. ;// Mne jag ska inte sluta, bara vare inne mindre, och vänta tills det blir bättre. Jag kan ju blockera dom, men det är inte så kul enligt mig. :// 

'


Men det har också hänt 2 bra saker... 


1. Jag har börjat på gsm. Gjorde det förlänge sen, men nu har jag verkligen kommit igång, min gubbe: 

 

På gsm så är typ alal snälla, inte mött ngn jättelak där än.. ^^ Dom är bara lite konstiga ibland! XD Jag tipsar om gsm, man tror att det ska vara värsta bebis-spelet , men det är inte det x33 SKAFFA SKAFFA!! >.<


2, Jag kom på inspirerande på Sketzmo, ett spel där man ritar. Dom som är bra fjorda/snygga kmr där för inspration. HEHEHEH skryt. Men bilden jag fick där var inte ens snygg... 

 

XD Här kmr några mer bilder från Sketzmo.. 


 


Jag komemr att blogga senare idag med månadens moviestar ^^  Jag kanske bloggar på bloggen, ska ge lite reklam på msp och gsm 8DD (fast dom på gsm gillar inte msp konstigt nog.. owo) Bye 


  

     


Av Glam&Pinkiee - 3 maj 2013 15:03

Ouch, märkte att statistiken är skitdålig. well, shit... En bra nyhet är att jag inte har några läxor ALLS! (eller var det ett engelskaprov...). Aja, ska softa i helgen och baka maränger. chillichill c:


Nu ska jag vänta på att klockan ska bli fem, så att min mamma slutar jobba, så att vi kan köpa kläder till skolavslutningen c: kul va? Tänker inte ha klänning i år. I år ska jag fan ha kjol. Om jag inte hittar en assnygg klänning såklart c:


En annan sak är att min räls gör SKITONT D: okej, ne... men en liiiten bit längst bak sticker ut och skär i kinden. det suger arsle. Så nu måste jag ha vax i munnen D: guuhhh.... asså om du ska ha räls så don't worry, det är nt så farligt, men seriöst D: it hurts ;___;


byee c:

//Pinkiee (som fimpar hejdåskylten för att jag inte kan hitta den. lol)



Presentation


Hejj! Vi är två glada och helt random girls som kommer blogga om allt från himmel och jord! Vi heter Pink_cool_girl och Glamkatten i msp. Så om vi vill något privat så kontakta oss där!
Om ni undrar hur headern är gjord så finns det ett inlägg i bloggen!

OM HATMAIL

DET ÄR INGEN IDE ATT SKICKA HATMAIL, EFTERSOM DU BARA KOMMER FÅ ETT ''JAG ÄLSKAR DIG OXÅ'' TILLBAKA!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att designen på bloggen är fin?
 OMG JAG ÄÄLSKAR DEEEEN :'D
 JAA!!!
 Njah.....
 Liiite snygg är den väl...
 NEJ GUD NEJ!!
 skitful. jag hatar den och jag hatar er.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Strawberry Chocolate Donut
Vanilla Ice Cream 2

Ovido - Quiz & Flashcards